top of page
Search
  • Writer's picturepilotsahar

تور آذربایجان

تور آذربایجان، به چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی همیشه طرفداران خاص خودش را داشته است. تور ارزان آذریایحان از مشهد و تبریز نیز امکان پذیر است. تور آذربایجان در سال های اخیر بر روی صنعت توریست فعالیت بسیاری کرده تا با جذب گردشگران به کشور سهمی در این صنعت داشته باشد، با ایجاد زیر ساخت های تقریبا مناسب میتوان گفت که تا حدودی توانسته برای جذب توریست و گردشگران خارجی موفق عمل کند. تور آذربایجان از سمت کشورمان به صورت زمینی و هوایی صورت می پذیرد و ما برای رفاه حال مسافران عزیز تا جایی که توانسته ایم سعی بر آن داشته تا با معرفی مناسب ترین تور آذربایجان به انتخاب بهترین تور برای گردشگران کمک کنیم و امکانات رفاهی مناسبی را فراهم آوریم.

تور آذربایجان، به چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی همیشه طرفداران خاص خودش را داشته است. تور ارزان آذریایحان از مشهد و تبریز نیز امکان پذیر است. تور آذربایجان در سال های اخیر بر روی صنعت توریست فعالیت بسیاری کرده تا با جذب گردشگران به کشور سهمی در این صنعت داشته باشد، با ایجاد زیر ساخت های تقریبا مناسب میتوان گفت که تا حدودی توانسته برای جذب توریست و گردشگران خارجی موفق عمل کند. تور آذربایجان از سمت کشورمان به صورت زمینی و هوایی صورت می پذیرد و ما برای رفاه حال مسافران عزیز تا جایی که توانسته ایم سعی بر آن داشته تا با معرفی مناسب ترین تور آذربایجان به انتخاب بهترین تور برای گردشگران کمک کنیم و امکانات رفاهی مناسبی را فراهم آوریم.

جمهوری آذربایجان که بزرگترین کشور قفقازی است در گذرگاه اروپا و آسیای شمال غرب و در جوار دریای خزر است، پایتخت کشور آذربایجان شهر باکو است که در سال های اخیر یکی از مقاصد گردشگری شده است. از همسایگان جمهوری آذربایجان میتوان گفت کشور ایران در جنوب، از سمت غرب ترکیه و ارمنستان، از سمت شمال غربی گرجستان و روسیه می باشد. آذربایجان در منطقه ای با آب و هوای معتدل و مرطوب قرار گرفته و از نظر جغرافیایی میتوان آن را یکی از کشورهای قنی از منابع طبیعی معرفی کرد.

تور ارزان آذربایجان به باکو

همچنین کشور آذربایجان با دو کشور ترکمنستان و قزاقستان در کناره دریای خزر مرز آبی دارد، آذربایجان تا حدود ۲۰۰ سال قبل از این جزو خاک ایران بوده اما در جنگ بین ایران و روسیه و در قراردادهای فی مابین گلستان و ترکمنچای به خاک روسیه ملحق شد. اما در سال ۱۹۹۱ استقلال خود را بازیافت و پس از آن این کشور رشد بسیار قابل توجهی از نظر صنعت و تجارت داشته تا امروزه این کشور را می توان با بسیاری از کشورهای توسعه یافته مقایسه کرد.

شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان را می توان یکی از قطب های گردشگری در آسیا معرفی کرد، این شهر با امکانات رفاهی و گردشگری فراوانی که دارد می تواند پذیرای گردشگران بسیاری باشد، سیاست جذب توریست در این شهر با ایجاد زیر ساخت های توریستی به خوبی رعایت شده و می توان به جرات گفت تا چند سال آینده باکو یکی از بهترین و مفرح ترین شهرهای جمهوری آذربایجان از نظر صنعت توریست در قاره آسیا تبدیل می شود، در باکو سرعت پیشرفت در سال های اخیر بسیار چشمگیر بوده و مردم هم در این سرعت پیشرفت شهر نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند.

[caption id="attachment_2263" align="aligncenter" width="600"]📷تور آذربايجان ارزان به مقصد باکو[/caption]

تور آذربایجان از شیراز

لی تور با همکاری هایی که با شرکت های مسافرتی گردشگری انجام داده تور آذربایجان از شیراز به باکو را به صورت هفتگی برگزار می کند و همه مسافرانی که قصد سفر به باکو و کشور آذربایجان را دارند می توانند با رزرو تور مورد نظر خود در تاریخ معین به این کشور سفر کنند. پروازها به وسیله ایرلاین های معروف صورت گرفته و قیمت ها به صورت پرواز چارتری و تور لحظه آخری به مسافران محترم ارائه می گردد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در هر زمانی در تماس باشید و جزئیات بیشتری از تور آذربایجان از شیراز را جویا شوید.

گردشگران میتوانند به راحتی و از قسمت جستجو سایت تمامی تورهای آذربایجان و باکو را به سرعت در اختیار داشته باشند تا بهترین زمان و بهترین قیمت را برای سفر خود به این کشور انتخاب کنند، همچنین پس از انتخاب زمان حرکت و نوع تور مورد نظر میتوانید فرایند رزرو تور را به صورت آنلاین انجام دهید تا همکاران ما از نزدیک ترین آژانس مسافرتی در شهر شیراز با شما تماس بگیرند و برای دریافت و خرید بلیط هواپیما به آژانس مورد نظر مراجعه و بلیط سفر خود را دریافت نمایید، لی تور آماده است تا سفر راحت و دلنشینی را برای شما فراهم آورد.

تور آذربایجان زمینی

کشور آذربایجان به دلیل قرار گرفتن در همسایگی ایران سالانه پذیرای تعداد بسیار زیادی از گردشگران ایرانی است به همین دلیل برگذاری تورهای زمینی و هوایی به این کشور از ایران صورت می گیرد، تور زمینی به مقصد باکو با اتوبوس انجام می شود و صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به تور هوایی برای گردشگران در پی دارد، به همین منظور در لی تور می توانید به صورت آنلاین تور زمینی آذربایجان را در تاریخی که قصد سفر دارید را رزرو کنید و بلیط خود را از آژانس مورد نظر دریافت نمایید و با تور همراه شوید. تور آذربایجان زمینی و هوایی را اینجا انتخاب کنید تور ارزان آذزبایجان و تور لوکس آن به همراه بهترین قیمت ها را اینجا ببنید.

📷تور آذربايجان در سال هاي اخير رونق خوبي داشته است و ايراني هايي تمايل زيادي به سفر به آذربايجان دارند[/caption]

تور ارزان آذربایجان

از بزرگترین شهرهای جمهوری آذربایجان باکو پایتخت این کشور است، این شهر زیبا در کناره دریاچه کاسپین واقع گردیده و دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب است. مردم باکو همانند دیگر مناطق کشور آذربایجان به زبان آذری تکلم دارند، باکو یکی از شهرهای تاریخی منطقه است و فرهنگ و شرایط آب و هوایی بسیار خوبی در طول سال دارد و معمولا چهار فصل را به طور منظم میتوانید در باکو ببینید، باکو از پیشرفته ترین شهرهای آذربایجان است و این را میتوانید در صنعت حمل و نقل و سازه هایی که در شهر به چشم میخورد مشاهده کنید.

باکو شهری همیشه بیدار است و در برخی از خیابان های این شهر میتوانید از کافه های شبانه و رستوران های شبانه استفاده کنید و از شب گردی در این شهر بسیار زیبا و مدرن لذت ببرید و در این گشت گذار سازه های بسیار مدرن را میتوانید در کنار منطقه قدیمی باکو که این دو در کنار یکدیگر تلفیقی از مدرنیته و سنت در این شهر زیبا است.

تور آذربایجان از مشهد

همانطور که میدانید آذربایجان به ایران از دو سمت مرز مشترک دارد و این دو مرز از سمت خشکی و از سمت دریای کاسپین یا مازندران است، و شهر باکو درست در کنار این دریاچه واقع گردیده است. باکو از شهرهای رو به توسعه آذربایجان و منطقه است و سازه های پیشرفته نمایانگر این توسعه به شمار میرود، همچنین یکی از سیاست ها دولت آذربایجان برای جذب گردشگر ایجاد زیرساخت های گردشگری است که با توجه به قرارگیری در منطقه میتوان گفت در سال های اخیر در این ضمینه بسیار موفق عمل کرده است.

شهر باکو حدود ۲ میلیون جمعیت دارد، همچنین از لحاظ معماری مدرن با شهرهای پیشرفته ای مانند دبی و پاریس مقایسه میشود و میتوان گفت که سالهای درخشانی از نظر گردشگری در انتظار آذربایجان است. و با جرأت میتوان گفت که این شهر تنها شهری در دنیا است که با سرعت در حال پیشرفت است، معماری در باکو تلفیقی از تاریخ و مدرنیته است و هنگامی که در شهر قدم بزنید میتوانید سازه های تاریخی و مدرن را در کنار یکدیگر ببینید و لذت ببرید.

تور زمینی آذربایجان از رشت

آذربایجان یکی از کشورهای رو به توسعه است و مردم این کشور هم به روند رشد هر چه سریع تر آن کمک بسیاری میکنند و با فرهنگ سازی صحیح و ارزش گذاری برای دارایی ها و بناهای شهر این مسیر را برای پیشرفت کشور آذربایجان فراهم آورده اند. امنیت در کشور اذربایجان بسیار عالی است و نرخ جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین است و از لحاظ شاخصه های امنیتی در جهان میتوان گفت که تنها یک قدم از ایران پایین تر است، همچنین از نطر امنیت از کشورهایی مانند روسیه، اوکراین، ترکیه و هند در مقام بالاتری قرار دارد.

همچنین در شهر باکو جرم هایی همچون کیف قاپی، دزدی، مواد مخدر و غیره بسیار پایین است و طبق آمار برای گردش در شهر در هنگام پایانی روز و در اواخر شب آن هم به صورت پیاده بسیار امنیت بالایی دارد و میتوانید با خیالی آسوده در باکو شب گردی کنید و از خیابان های باکو در هنگام شب لذت ببرید. با این وجود رعایت کردن نکاتی برای بالا بردن امنیت حائز اهمیت است، برای مثال در محیط های شلوغ مراقب کیف پول خود باشید و حتما سعی کنید مبلغی را که به همراه دارید در یک کیف انباشته نکنید و پول هایتان را در جیب های کیف و کت و شلوار پخش کنید، همچنین در هنگام شب به تنهایی بیرون نروید.

تور آذربایجان از تبریز

تور آذربایجان زمینی به مقصد باکو را میتوانید دراینجا رزرو کنید همچنین سفر به باکو از مشهد شیراز و رشت را در لی تور ببینید تور ارزان آذربایجان زمینی از رشت در لی تور هر هفته برگذار می گردد.

درباره تور آذربایجان بیشتر بدانید:

0 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page